Kızların up uzun tırnağı var. Nasıl bu kadar hızlı mesaj yazıyorlar?

31 Aralık 2010 Cuma


Bir insan yazar ama böyle malca bir konuyuda yazmamlı aslında ama yazınca yazıyor.
Gitar kursuna gidiyorum diye uzun süredir tırnak uzatıyordum sag elimde.
Bakıyorum uzatmak bir sorun olmaya başlada benim için. Şimdi dersiniz ne sorunu oldu? Güzel bir soru oldu :D Telefonla yazı yazamaz oldum hani tırnaklar o kadar etkilemeye başladı ki..
Yazı yazamayacak hale geldim sanki :D Tırnak artık telefonun tuşalrına zarar vericek gibi oldu.
Bir durdum kendime şunu dedim:'tırnak uzar ama telefon geri zor gelir' sonuçta 1000 tl vermiştim zamanında:D Bir kara vermem gerekliydi ve en sonunda o zor kararı verdim ve kestim tırnakları:D
anlamadıgım şu bazı kızların upuzun tırnağı var ama nasıl bu kadar hızlı mesaj yazıyorlar? Bilim adamlarını acilen bu soruya cevap vermesinide beklemiyorum tabiki... Bu yazıyı okuyan kızlar bizi aydınlatsın..

İnceledim