Anlamlı sözler. En güzel sözler. Yeni sözler

5 Haziran 2011 Pazar

Sevdiğim birine, birinin zarar vermesini düşünmek beni çılgına çeviriyor.



Anlattıkça güzelleşen hikayeler, yaşandıkça güzelleşen
hayatlar vardır. Benim hayatım öyle işte, Özgür, mutlu, yaşanılası :)))


"Kimi gittiği yeri mutlu eder, Kimi terkettiği yeri."


Sokak lambası gibi olma ey yar; kime yandığın belli olsun...


Herşey bomboş gerçek olan sensin seni gönlümde
sevesim geliyor


Umut; karanlık gecede yıldız gibidir... Sen baktıkça onlar çoğalır bir bir

Sevdânla yandığım tüm gecelerde Ömrümü ömrüne veresim
var yâr


Aldanırsan görüntüye, elbette
gömülürsün üzüntüye!.

Yaralarımı saçlarınla örtüyorum acılarım azalıyor.


Istırap çekmemiş bir ruh, mutluluktan ne anlar.


Bazen eski defterleri açmaz mısın? Orada saklıdır tüm gerçekler.


Ona aşığım, çünkü bana ihtiyacı yok.


Hayat denilen bu yolculukta,kalbinin
gösterdiği yolda yürürken, aklının koyduğu trafik kurallarına uymazsan kaza yaparsın.


özlediğim için sevmiyorum; özlettiği için nefret ediyorum.