Güç ve Denge Bileklikleri Nedir Ne işe Yarar?

26 Ağustos 2011 Cuma

Power balance, Türkçe ismi ile güç ve denge bilekliği olan ürün bu senenin modası olacak gibi görünüyor. İlk olarak ünlülerde gördüğümüz power balance denge bileklikleri şimdilerde oldukça yayılmış durumda.


Güç ve Denge Bileklikleri Nedir?
Günümüzün tüm teknolojik nimetleri kullanılarak üretilmiştir. Genelde bileklik olarak kullanılan power balancenin kolye olarak satılan modelleri de vardır.
Güç ve Denge Bileklikleri Ne işe Yarar?
Power Balance ne işe yarar?
  • Power balance güç bilekliğinin esas amacı;

  • insanları rahatlatmak,

  • ruhsal durumlarını düzeltmek

  • stres ve gerilimlerini almak

  • odaklanmaya yardımcı olmak

  • denge ve gücün gözle görülür bir şekilde artması





Power Balance Güç ve Denge Bilekliği Kullananların Yorumları
Ali:
Güç ve denge performansımın artmasına yardımcı oluyor denge bilekliğini çıkaranlara teşekkür ederim.
Buğra:
Denge bilekiğini bir arkadaşımdan duymuştum ve heemn almayı düşünüyorum arkadaşımın analttığına göre etkili ve zararsız bir ürünmüş rahatlıkla kullanılabiliyormuş. En kısa zamnda sipariş edip kullnıcam. memnun kalcağıma inanıyorum…
Tayfun:
Denge bilekliğini ilk defa arkadaşımda gördüm ve bana özelliklerini ve sonucunda etksini anlattıktn sonra ilk düşündüğüm şey denge bilekliğinden benimde hemen almamdı ve en kısa zamnda sipariş vericem bu etkileri bende yaşamak istiyorum
Tarık Aygül:
denge bilekliğini bende 2 ay önce aldım ve kullanmya başladım denge performansımda önemli derecede faydalı oldu
Çetin Tekin:
Bende futbol oynuyorum ve denge bilekliğinden aldım geçen ay gerçekten güzel bir ürün dengede olammı performasımın iyi olmasını sağlıyor
Sertaç Bölük:
Performansım için almıştım denge bilekliğini ve memnun kaldım etkili bir ürün sizlerinde alıp kullanmasını tavsiye ederim.