İnsanlık Ölmedi. Samanyolu Ve Kimse Yok mu? Derneği Yardım Kampanyası Gururlandırdı. Somali'ye Yardım Yağdı. Maşşallah.

13 Ağustos 2011 Cumartesi


Saat 23 gibi başladı program Stv'de ve biz izledik sabaha kadar. Açıkçası böyle bir uygulama yapılacağını düşünmemiştim hiç. Programda çok ünlü simalar yer aldı.  İnsanlar orada hep acılı günler yaşıyorlar.
Ben bu halleri gördükçe içim acıyor :( İnsanlarımızın ne kadar cömert olduğunu bir kere daha gördük. Sabaha kadar hedef 10 milyon Tl idi ama insanlarımız o kadar iyi ki Somali'deki Müslüman kardeşlerimiz yaşasın diye ellerinde ne varsa verdiler. Sabaha kadar müthiş bir miktar oluştu Tam 25 Milyon Tl. Bu miktarı duyunca o kadar mutlu oldum ki anlatamam :) Elhamdülillah Ve inanın ki yaptığımız her yardımın karşılığını ödeyecektir Yüce Allah.  Ve İnsanlık Ölmediğini Anlamış Olduk.