Teoman 'pes' dedi müziğe veda etti

5 Ağustos 2011 Cuma

Ünlü sanatçı, internet sitesinden yaptığı açıklamada, "Artık pes diyorum. Müziği bırakıyorum. 3 Eylül Berlin son konserimdir" dedi

Teoman, müziği bıraktığını açıkladı. Teoman kendi internet sitesinden yaptığı açıklamada, müziği bırakma kararını 1.5 yıl önce aldığını ancak bugüne kadar sakladığını belirtti. Sanatçı, müziğe veda etmesinin nedenlerini ise şu sözlerle açıkladı:
"Müziğin hayatındaki önemine rağmen hep olduğum kişi kalayım diye de çok uğraştım, çok çalıştım. Neyse, işte bu hayal artık beni tatmin etmiyor. Gizli tuttum kararımı, kimseye de söylemedim. Ama bir süredir kendime bakıyorum ve çok yorgunum. O yüzden pes diyorum. Böylece düzelmesi aslında çok uzun yıllar sürecek problemleri 1.5 senelik bir intihar saldırısına dönüştürmeyeceğim."
Teoman açıklamasına, "Bu bir hüzün yazısı değil, bir rahatlama yazısıdır" diye nokta koydu.
Müzik kariyerine 1986'da kurduğu Mirage adlı grupla başlayan Teoman Mavi Sakal, Indians, Black Rose, Işığın Yansıması gruplarında çalıştı. İlk solo albümünü 1996'da çıkartan sanatçı, "Sus Konuşma", "O", "Bazı Yalanlar" ve "Gemiler" gibi şarkılarıyla kısa sürede parlak bir başarıya imza attı. "Paramparça", "17" ve "İki Yabancı" gibi şarkıları ise klasikler arasında yerini aldı.