2011 Güzel Sözler Facebook, facebook İçin Güzel Mesaj Sözü, Etkili Facebook Ayrılık Sözleri

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Gönülden gönüle attın kendini bir heves uğruna sattın sevgini her geçen yolcuya açtın kalbini artık bir hancıdan farkın kalmadı

Yokluğunu bu kadar derinden hissetmeseydim varlığının eşsiz güzelliğini anlayamazdım PAŞAM!

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin..


yüzümde tebessüm gözlerimde ışık kalbimde güneştin şimdi gittin boğazımda düğüm oldun

Her aynaya baktığında beni hatırla gözlerin yıldızlara takılırsa gözlerimdir sakın unutma.. unutma eğer bir gün avucuna bir yaprak düşerse ellerimdir sakın bırakma..


Bulutların Gözyaşları Pencerene vurduğu bir akşamda gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecekte onları yaşatsın.


Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.


Hasret yağıyor bu gün sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımsa.

Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.

Gecemi aydınlatan ay gibisin ve ben mehtabında elimde kadeh, kalbimde yanan ateşi söndürmeye çalışıyorum, bu ateş beni öyle sarmış ki, ne yapsam söndüremiyorum.

Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.
Hayatıma bir yalnızlık çöküyor sen uyuyunca, gecenin karanlığında kayboluyorsun usulca, her sabah gözlerimi açtığımda, yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma.

Sen güllere özenme, güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden güzelsin, sevgi kadar özgürsün

Hasret ve özlem sevdiğinle güzel, karşımdaki senin gibi olunca özel, tut onun elinden yada gönlünden, bak o zaman ayırabiliyor mu ecel


Çölün suya duyduğu özlem bile, Benim sana duyduğum aşkın yanında hiç kalır! Ben sana kavuştuğum gün, Çöller gözyaşlarımla ıslanır...

Şu uzun gibi görünen ama gayet kısa hayat yolunda çare olmasa da ağlamak! Mümkün mü ki ağlamamak...

Ben mavi, Sen gökyüzü.Ben deniz, Sen dalgası.Ben beden, Sen can.Söyle şimdi, Dalgasız deniz, Cansız beden, Sesiz bir Ben olur mu hiç?...

Sen bir güneşsin etrafında bir çok gezegen var. ama unutma ki ben de bir dünyayım ve bir tek bende hayat var !

Kahretsin unutamıyorum ama normaldir,çünkü o benim kalbimle beynim arasında çelik halattan asma köprü kurdu, nice tır konvoyları geçti köprü sallanmadı bile!!!

Sen yıldızlar kadar parlak ve güzelsin,ama aranızdaki fark onlar milyonlarca, sen ise bir tanesin...

Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler

Keşke yalnızlıgım kadar yanımda olsaydın,keşke yalnızlıgımla paylaştıklarımı seninle paylaşsaydım,keşke adın yalnızlık olsaydı ve ben hep yalnız kalsaydım..

Çölün,suya özlemi,benim sana olan Aşkımın yanında HİÇ KALIR

Şu çeşmenin haline bak.Su içmeye tası yok.Kırma insan kalbini,yapacak ustası yok..

Rüzgara karşı duramıyorsan, yelkenlerini ona göre ayarla, ve unutma ki, hayat, çektiğin acılarla değil, gemiyi limana getirip getirememenle ilgilenir.
sevipte ağlamayanlar, "ben sevdim" demesin!!!

Öylesine bir heves degildi belki, ama zamanla gelir gecer. Zaten ne yasadımki senle adam gibi kayda deger. Birgün arkana bile bakmadan terk edip gideceksen eger. Kafana takma beni sen Mutlu Ol Yeter.

Dün gece birini gördüm rüyamda gözleri yaşlı
Belki dertli dertli derdin ne demeden
Yaşlar döküldü gözlerinden anladımki oda bizden
SEVİPTE SEVİLMEYENLERDEN

Herzaman doğru söyle,ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın.

Zaman gece yarısı yine seni düşünüyorum ıslak gözlerim camda belki gelir diyorum hani bir şarkımız vardı ya yine onu söylüyorum öyle sevmişim ki unutamıyorum

Yağlı boya resimlerine benzemiyor bu şehrin sokakları içimde garip bir his var ya içimde ölen birileri var ya da yanımda birileri eksik!!!!!!!

Hayat deniz kenarında kumdan kaleler yapmaksa eğer,dalgaların onu yıkacağını hesaba katmamaktır yaşamak

Hasretin yüreğimde bir alev gibi büyürken. Hayalin içtiğim sigaranın dumanıyla birlikte sarar bedenimi. Ah deli yar sen yokken yanımda.

Aysız gecelerde yıldızlar nasıl kalmışsa boşlukta öyleyim sensiz kalınca. güneşten önce toprak nasıl ihtiyaç duyuyorsa suya, yüreğimde öyle sana.

Her İnsan Yalnız Kalabilir Ama,
Her İnsanın Dertlerini Paylaşacağı,
Bir Yüreği Vardır....
Ağlamak Yok Yüreğim.....


Karın beyazını sevdim tenin diye.Gülün kırmızısını öptüm dudakların diye.Kömürün siyahını sevdim saçların diye.Bütün bunları senin için yaptım Belki birgün seversin diye...

Aşk, bir gülü avuçlamaya benzer, ellerin kan içinde kalır, ama.... dikenin hesabını, gülden soramazsın......

yaşamak adına ne varsa vazgeçtim hepsinden
sen yoksan bende yokum
ben yoksam aşk yok bu şehirde...

Hani geceden sonra doğar ya güneş aklıma ilk sen gelirsin sonra bir çiğ tanesi olup yüreğime düşersin gün gelir herşey biter ama sen bendeki ilk bitmeyensin


Oysa Saçaklarda Titreyen Bir Serçenin Ekmek Tanesine Kanat Çırpması ..ve Bir Anne Duası Kadar İçten Sevmiştim Seni!!!

Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?


Güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayatından lezzet alır


Bir kağıt birde kalem verim sana , ne yazmak istiyorsan kendin yaz sana , silgimi boşver mektup değil bu kader!!!


Ölürüm de unutmam diyordun.Ne oldu sevgilim hangimiz öldük...


Birgun gözlerin uzaklara daldığında ben gelirsem aklına bir rüzgardı esti geçti bir oyundu oynadım ve bitti dersin.Bense seni her anışımda bir rüzgardı esti gecti bir yalancıydı oynadı ve gitti derim


Sözlerin büyük, yüreğin küçük! Hataların yanlışların çok,doğruların yok! Bir şeyleri göklere çıkartıp mutluyum sanıyorsun..Kendine göre şanslı, bana göreyse zavallısın!

• • • __/\__• • •__/\__• • •__/\__• • •__/\__ • • ••__/\__ • • ••••
• • • ) BİZ ( ••• )SENİ( ••• )ÇOK( ••• ) SEVİYORUZ( • • •)•RESULULLAH♥.♥.♥
• • • ¯¯\/¯¯• • •¯¯\/¯¯• • •¯¯\/¯¯• • •¯¯\/¯¯ • • ••¯¯\/¯¯ • • •••••


Tags: facebook için güzel sözler,facebook güzel sözleri,fecbuk en güzel sözleri,fesbuk güzel sözleri,en güzel face book sözleri,fesbuk söz, etkili facebook sözleri,full facebook sözleri,facebook sms aşk sözleri,facebook aşk sözleri, facebook msn nickleri,güzel facebook msn yazıları,facebook etkili sözler,facebook ayrılık sözleri, facebook için sözler,söz, ayrılk sms leri, aşk şiirleri facebuk,facebok anlamlı sözleri,2011 facebook sözleri,güzel etkili aşk sözleri sms mesajları full sözler