2012 Yeni Msn Nickleri

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Msn Nickleri 2012
Yeni Msn Nickleri En Güzelleri


Gamzelerini özledim mesela Güldüğün zaman bütün acılarımı içine sakladığım, yanağındaki o küçük çukurları işte

Tenine dokunabilmek mi? Hâşa! Gözüm göz menziline girsin yeter Hadi düş düşlerime Tutmayana "aşk" olsun

Seni Ömr'üme Hayr die Düşüren Rabbim'e Şükürler olsun

Zahmet etmeseydin sevgilim;ben ecelimle paşa
paşa ölürdüm!

Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek ; utandırmaktır aşkı

Çok tehlikeli yerdeler,sana dair sustuğum cümlelerDilimin ucundalar tamda ucunda…

Söz bitti bir süre sukut en iyisi olacak belkide
kimbilir 

Sevgilinizin ismini rehbere "Avea, turkcell, Vodafone" falan diye kaydedin, mesajlarınızı kimse okumaz diye düşünüyorum.

İnsanlara en adil şekilde dağıtılan nimet akıldır. Çünkü kimse aklından şikayetçi değildir.

qéLéné Ték sÖzüm Ho$qéLDin qiDéné yOk sÖzüm ßo$vérDim.. ;)

Sevmek İçin "Yürek" Sürdürmek için "Emek" Gerek...

Rüştü'nün yediği her golden sonra ofsayt umuduyla sağa sola koşturduğu gibi çaba göstermediğin sürece hayatta başarılı olmazsın.

Adrenalin mi istiyorsun ; evde bir tane vazoyu kır , gerisini annene bırak.

Delikanlı Adam 2 Cornetto Alıp Küçüğünü Sevgilisine Vermez 2 Magnum Alır Polemiğe Girmez