Anlamlı Aşk Sözleri Anlamlı Aşk Kısa Mesajları

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Sizler için derlediğimiz en güzel anlamlı aşk
sözleri ve anlamlı aşk mesajları
Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım
dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni
düşündüm…
Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok
özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan
çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız
varsa onu seçer.
Sen benim incimdin. parıldayan masum
güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla
kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha
kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine
gömdüm.
Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de
geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp
gitsende unuturum sanma zaman alışmayı
öğretir unutmayı asla.
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz,
büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her
şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman
eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince
çaresizlikten delirten, hayatta bir defa
görülebilen harika bir rüyasın!.
Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım.
Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni
sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana
taptım!
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam,
gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime
hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
Aşk ne zaman biter biliyormusun? Bitti dediğinde
yüreğin kanıyorsa.
Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen
kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir? Çünkü
sen benim için daima teksin!
Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar
yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini
kalbine koy; ben hep ordayım!
Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her
baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar
kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde
gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana
sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni
sevdiğim kadar sevebilmen için?
Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye
kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun
yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun.
Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini
söylüyorsun!
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz
duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında,
sesin yüzümü rüzgarla bulsun… Bana öyle bir
mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu
zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki
sevgilim varsın ölümüm olsun.
Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle;
yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk
tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara
unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir
çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma
öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?
Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek
istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana
olan sevgimi anlatmak için kelimeler
bulamıyorum. Ama bir şeyi bil ki seni çok
seviyorum?
Bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul
etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum
ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.
Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o
kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri
dönmek istemeyeceksin…
Sen bazen zifiri karanlık gecemin güneşi, sen
bazen hayatın cesaret veren mutluluk yanı ve
sen her zaman sevgimin tek nedenisin.
Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir
düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır
beni. Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde
seni kaybetmekten.
Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben
üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer
dudakların olsa.
Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün
bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni
benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye
vereceğim.
Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın
yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen
yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım?
Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine
inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman…
Tıpkı gözlerindeki huzur gibi…
Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar
anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici,
izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi
olmalı.
Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen
cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım
söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
Silinmez yazımsın mümkün mü unutmak
Başımın belası ey gönül yarası..
Nisan yağmurlarıyla ıslandım sokaklarda Ağladım
ikimize, senden çok uzaklarda..
Zamansız yağan yağmur bulutu gibi gelip
oturacağım gözbebeklerine ağlayacaksın,bir
burukluk duyacaksın vefasız yüreğinde beni
unutmayacaksın,bir kabus gibi uykularını
böleceğim gece yarısı,nasıl ben senı
unutmadıysam sende beni unutamayacaksın
Karanlıkta ışıksız kalırsan eğer beni düşün, O
zaman ne karanlık korkutur seni ne de zalim
soğuk üşütür Sevginin sıcak elleri ellerindedir
Seni öyle çok seviyorum ki bir bulut gibisin,
yağmur gibi üstüme yağıyorsun, güneş gibi beni
ısıtıyorsun ve yıldızlar gibi yüzümü
aydınlatıyorsun.
Etiketler: anlamlı aşk, anlamlı aşk mesajları , aşk
sözü