Kapak face sözleri Facebook Duvar sözleri Yeni

28 Ağustos 2012 Salı

Facebook Sözleri

Facebook için güzel sözler

Tıpkı sevilmeyen bir öğretmen gibiydi kalbim.. Parmak kaldıranlara inat, hep dersten anlamayanları seçti.

Insanlarla yüz yüze konuşarak her sorunu halledebilirsın.. Ama bazı insanlar gelir önüne , hangi yüzüne konusacağını bilemezsin..!

Sesini değil , sözünü yükseltmeli insan..! Çünkü gök gürültüleri değil , yağmurlardır yaprakları yaşatan!

Şeytan ona uymamız için bize yalvarıyor.. Peki biz çok iyi insanlar olduğumuz için mi onu kıramıyoruz?

"Aşk bazen yeni çıkan bir filmin fragmanı gibidir. Görebileceğin tüm güzellikler yalnızca tanıtımda verilir.."

Biz düşüncelerimizi çoğu zaman omuzlarımızda taşırız.

Ayıp olan, bir düşünceyi gizlemek değil, o çeşit bir düşünceyi edinmektir.

Düşünceler insana keyifleri istediği zaman gelirler; benim keyfim istediği zaman değil.

Her insanın iradesi dışında binlerce kötü düşüncesi olabilir.

Herkes aynı şeyi düşünüyorsa, hiç kimse fazla bir şey düşünmüyor demektir.

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım.

İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.

Biten neydi acaba diye hep düşünüyorum, o kadar çok soru var ki beynimde.

ikimizde aynı şeyi düşünüyoruz; sen kendini, ben seni.

Yemek koyulurken, “bu kadar yeter” dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye ‘anne’ denir. Ve o herşeye değerdir.

Çaya batırdığım bisküviyi düşürmeden ağzıma atmak için yaptığım hırsı hayatımın diğer hiç bir kısmında yapmıyorum.

Sevmek suçsa cezamı çekerim, git diyorsan çeker giderim, yeterki beni unut deme işte o zaman biterim.

Ölümü hatırladım yine dün gece, hayatın değerini daha iyi anladım sevdiklerim bir bir gidince.

Seni bir an bile olsun görebilmek beni mutlu ederken başkasının bir saniye görmesi beni kahreder

Kaderim bu elden ne gelir, yaşamaksa bu başa gelen çekilir.

İki kötü alışkanlığım var biri sigaram diğeri sensizlik


etiket:  Facebookta Paylaşılacak Sözler , Facebook Sözleri Facebook için güzel sözle