Kısa Dostluk Mesajları

21 Ağustos 2012 Salı

Dostlarınız için özel Kısa Dostluk Mesajları:

• Yaşam gülmeyi, sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.

• Dost başa düşman ayağa bakarmış. Sen her zaman benim yanımda olan ve yüzüme bakansın dostum.

• Deniz derindir durulmaz dostluk ebedidir unutulmaz.

• Paylaşacak dostlarınız yoksa iyi şeylere sahip olmanın bir zevki de yoktur

• Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşındakilerin anlayabildiği kadardır.

• Ayıpsız dost arıyorsan bilki dostum o ben değilim.

• En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine, en derin sevgileri kalbine bırakıyorum. Hep mutlu ol..

• Git dediğim zamanlarda bile gitmedin iyiki de gitmedin dostum ben senisz yapamam çünkü.

• İhtiyacım olduğun her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim dostum.

• Ruhumdan başka dostum olmadı ve derdimi dinleyen sadece gönlüm vardı.

• Sen gülerken yanındakilerde güler ama sen ağlarken yanında kimse olmaz. İşte o zaman ben yanında olacağım dostum.

Dostluk onu sevmek, yaşamak, özlemek ve en önemlisi onu onsuz yaşamaktır.

Kısa Dostluk Mesajları Dostluk Mesajları Kısa Dostluk mesajları sayfamızda en güzel dostluk ile ilgili cep sms mesajlarını ve dostluk özlem, dost ayrılık, etkileyici ve.