Özlü Twitter Sözler Twitter Özlü Sözleri

31 Ağustos 2012 Cuma


Özlü Twitter Sözler
Twitter Özlü Sözleri



Twitter sayfasında paylaşacağınız kimi kısa, kimi uzun olan ama kesinlikle özlü olan Twitter özlü sözleri sizlerle paylaşıyoruz

Bir şey sorduğumda ‘evet’ diyorsun ya hani, ayağına basmak geliyor hemen içimden. Hayal işte, kuruyor insan…

Bazen sen bile "vay be !" dersin kendine; tek satırlık adamları nasıl roman yapmışım gönlüme .

Okyanusta Ölmez De İnsan ,Gider Bir Kaşık ''Sevda'' Da Boğulur..

Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir. Bazen öyle gülmeler vardır ki; en büyük acıları gizlemek içindir....

Geçen gün bakkala gittim. "Bir çilekli link alabilir miyim?" dedim. O da "Üye olmadan linkleri göremezsin" dedi.

Anadilimiz gibi iki yabancı dil konuşuyoruz: İLGİSİZCE ve ANLAMAZCA

Sen Onun Sorduklarına Cevap Vermeye Bile Tenezzül Etmezsin, O seni Susturduğunu Sanır. Hayat İşte

Tavuk Kocası horoza dönerek derki Bir sabahta öterek deil öperek uyandır bee adam )

Sus be kadın..
Sen adamı"aşık''edersin.
Az kaldı, şimdi alacağım seni kalbime
Allah yarattı demeyeceğim,eşek sudan gelinceye kadar seveceğim

Her katil merak eder vurduğu insanın ölüp ölmediğini..bu yüzden aylar sonra gelen "nasılsın" sorusuna umut bağlamayın!.

Yine adına süründü dilim .. Sürç-ü lisan ettiysem AŞK olaa..

Gidiyorum dedim." Cehenneme kadar yolun var" dedi. "O halde daha çok karşılaşırız" Dedim. Sustu..

Ölüm Yattığımız Zaman Yastığımızın Altında, Kalktığımız Zaman Burnunumuzun Ucundadır

O kadar yoruldum ki artık hayattan Yoldan geçen bir taksiyi çevirip; 'Uzaklaşan hayallerimi takip et.' diyesim var

"İki durumda çok dikkatli olunuz. Yemek yerken ağza girene konuşurken ondan çıkana."

Hiç kimse bir gülümsemeyi satın alabilecek kadar ZENGİN değildir...Ama çok kimse gözden yaş akıtabilecek kadar UCUZDUR

Aslında söylediklerimden çok , sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak ver in.


“Başkalarının hatalarından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor.”

Masal kitaplarına benzedi artık zamane aşkları.. ' Okuması çok güzel ve zevkLi ; ama inanması bir o kadar zor ' .

Sevmeyi Bilmiyosan Kullanma O İki Kelimeyi ! "Yani Ne Sen Kirlet Ağzını O Sözle. Ne de O Söz Ağlasın Kimin Eline Düştüm Diye...

Kendinden nefret edip ayna parçalamak kolay,sorun sonrasında ortaya saçılan binlerce "SENİ" kim temizleyecek..

Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur...